Ta strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Jesteś OK!

 JAK WALCZYĆ Z JESIENNĄ CHANDRĄ?

na zły humor, na chandrę, na depresję, jak walczyć ze złym nastrojem,

 

 

Długie jesienne wieczory, chłodny wiatr, przygnębiająca pogoda, spadek odporności, pogarszający się nastrój, sprawiają, że niemalże każdy z nas w mniejszym lub większym stopniu przeżywa jesienną chandrę. 

 

Wydawać by się mogło, że jedynym rozwiązanie jest wyjazd do cieplejszego kraju. Dla tych co zostają, bądź już wrócili proponujemy szczęśliwą siódemkę, czyli siedem praktycznych sposobów na jesienną depresję.

Do zastosowania praktycznie od zaraz!

 

 

 

  1. Włączaj ulubioną muzykę, podgłośniaj radio gdy leci Twoja ulubiona piosenka (najlepiej energiczna:)).

  2. Otocz się zapachami. Zapachowe świece, perfumy. Użyj zapachu, który kojarzy Ci się z wakacjami czy przyjemnymi chwilami. Spryskaj nim szalik a nawet rękawiczki i wąchaj kiedy masz ochotę.

  3. Pij herbaty z dziurawca i używaj orientalnych przypraw szczególnie kurkumy i imbiru to naturalne antydepresanty. PLUS świetnie wpływają na cerę i są antyrakowe.

  4. Wychodź z domu, np. do teatru na komedię, na fitness, do kosmetyczki, fryzjera, na ściankę wspinaczkową… .

  5. Jedz kolorowe i ciepłe posiłki. Np. dietetycy polecają jesienią ciepłe, zdrowe i z kolorowych warzyw zupy. 

  6. Oglądaj pozytywne programy, czytaj pozytywne książki, gazety, artykuły, posty. Unikaj sceptyków, pesymistów, nagminnych marud itp..

  7. Tańcz, ruszaj się, w rytm muzyki, ćwicz. To jest idealny moment by zapisać się do szkoły tańca. Np. Tango usprawnia mózg, potwierdzono badaniami np. Patrici McKinley.

 

IM WIĘCEJ ZMYSŁÓW ZAANGAŻUJESZ TYM LEPSZY EFEKT 

 [Foto: źródło]

 

 

Anna Drabek coach ICFAnna Drabek, międzynarodowy COACH ACC w ICF GLOBAL

od 2006r. zajmuje się branżą szkoleniową, w trakcie swojej kariery realizowała liczne projekty rozwojowe i szkoleniowe, m.in. współpraca w zakresie szkoleń zamkniętych z: Fortis Bank S.A., Europejski Fundusz Leasingowy S.A. (EFL), Surfland S.A., MoneyWay.pl, współpracuje również z uczelniami wyższymi jako wykładowca Coachingu.

Przeprowadziła ponad 500 coachingów. Posiada Międzynarodowe uprawnienia do wykonywania zawodu Coacha, a oprócz tego ukończyła studia podyplomowe z Coachingu. Psychoterapeutka w trakcie szkolenia. Autorka wielu programów rozwojowych, obecnie pracuje nad książką: "Ja tzn. Kto?”.

 

 

Wierzę, że każdy ma wiele zasobów, by zmieniać to, co niesatysfakcjonujące. Rozumiem też jakie tkwią w nas mechanizmy obronne, i jak ciężko je  przezwyciężyć, lub wykorzystać na naszą korzyść.” Anna Drabek 

 

Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wykorzystywanie tekstu bez zgody autora jest zabronione.

 

 co to jest coaching?, kim jest coach?